11 de desembre de 2025
Benvolgut/da soci/a,
El Fòrum Gastronòmic de Girona , acollirà el concurs “Millor Sommelier de Catalunya 2026”, el dilluns 9 de febrer de 2026.
El concurs Millor Sommelier de Catalunya 2026 coincidirà, com és habitual, amb el sopar de la Nit dels Sommeliers, que també organitza l’Associació Catalana de Sommeliers (ACS).
Durant el sopar es reconeixerà la tasca dels/les professionals, dels cellers i de les iniciatives pioneres en el món del vi, i finalitzarà donant a conèixer el nom del/la Millor Sommelier de Catalunya 2026.
Els/les participants s'enfrontaran a dues proves, que començaran a les 9:30 h del matí:
- Prova escrita
- Tast de dos vins, un d'ells en una llengua estrangera, i identificació del producte.
El comitè tècnic seleccionarà els/les 3 millors concursants de les proves del matí, que seran els que passaran a la final.
A la tarda s’iniciaran les proves de la final (reflectides a les bases que us adjuntem).
El jurat professional que avalua les proves estarà format per sommeliers professionals i antics guanyadors/es del concurs.
Més informació, al telèfon de secretaria 609 38 55 70 o al correu electrònic: secretaria@sommeliers.cat
La data límit d'inscripció al concurs és el dilluns 12 de gener de 2026, a les 00:00.











